Lomaan kuuluu olennaisesti lomasää.
Nuorimmaiseni juoksi äsken kertomaan että rapuilla on jotain valkoista:

Rakeita
Ja niitä tuli lisää....

Ja lisää...

Jokohan uskallan mennä katsomaan mitä toi raekuuro ja rankkasade teki istutuksille.

Vai oisko parasta mennä takaisin nukkumaan ja herätä sitten kun on oikea kesä?
Kommentit